Friday, August 28, 2009

Kära vänner

Måste bara skriva lite för att meddela att vi fortfarande lever.

Vi har bara lite mer kaos än vanligt i vårt liv.
Dessa saker är trasiga:
Kameran
Tvättmaskin
Datorn

Detta leder till att vi inte kan:
blogga
tvätta
datorisera

Vi är lite trasiga i hjärtat också.
Hjalmars innerligt älskade C kompis flyttade idag. Och det var en gråtande Hjalmar som behövde tröstas. Det var så sorgligt. Han verkligen grät. - Nu kan jag inte ha ngn C kompis mer grät Hjalmar och jag försökte förklara att man fortfarande kan vara kompisar och åka till varandra. - Men det blir så jobbig att åka hela tiden mamma, jag vill ha han häääär.

Hur ska jag kunna förklara att även Emilia och Eddie ska flytta. Hjalmar kommer bryta ihop totalt, det har jag redan gjort på ett behärskat sätt. Jag kommer sakna sakna sakna er. Dumma dumma Kimmosan, det är ditt fel ;-(

usch det blir så jobbigt allting bara. Jag vill ha alla här hos mig.

Nu är tvätten klar och jag ska åka hem. Har tvättat en maskin hos Momman med det viktigaste. Har sen tvättstuga på onsdag. nice. Vi måste storshoppa allt som är trasigt för så här kan man ju inte ha det.

4 comments:

Terese said...

Fy vad jobbigt allt verkar vara hos er just nu :(
Jag lovar att jag och Björnis har massor av kramar på lager på måndag ;)
Och även en fint fungrande tvättmaskin om ni skulle hamna här.

KRAMAR

Anonymous said...

Här finns både tvättmaskin och leksugna! //K

Skoggren said...

Tack för era erbjudanden.

Vi vill alltid kramas och leka. Tvätten känns inte lika rolig.

Terese och Björn said...

Tack för en supermysig dag!!