Saturday, May 23, 2009

Lovely Sunny days

Underbara fina vår väder. Det var ett tag sen jag bloggade och det är helt enkelt därför att vi knappt varit inne. Viola skriker hysteriskt när vi går in och stänger dörrn. Hon hämtar också ett par skor på morron när hon tycker det är dags att gå ut. Det behöver händelsevis inte vara hennes. Hon tar gärna Hjalmar fina gummistövlar.


Hjalmar och Eddie har picknick på filten.

Viola älskar leverpastejs mackor.

Om jag är Momman så är Emilia Bondmora, en jävligt snygg sån.


Bondmora och Mister Kimmosan är kär i varann. hihi.


Vi har tur för ibland köper Bondmora och Mister Kimmosan mat och kommer hit och lagar den till oss. Då vill gärna Momman berätta för Bondmoran hur hon ska göra. Då säger hon - Nu är det jag som lagar mat.

3 comments:

Terese said...

Jag förstår Viola, vem vill sitta inne när man kan få sin leverpastejsmörgås ute i solen ;)

Bondmoran said...

Har alltid varit svag för ryssar, det där med vapen och vodka e min grej!! Därför gillar jag Kimmosan!

Skoggren said...

Bondmoran: Ja men det är ju du i ett nötskal. Men vad är det kimmosan är svag för. Har han sett Fäbojäntan och tänk leva ut den med dig, hahaha. Nu var jag riktigt rolig. pöss