Thursday, April 23, 2009

Underbara vår och underbara vänner

Vilken fantastisk dag det varit idag. Hur varmt som helst och kompisar har vi haft här hela dan som alla hade med sig gott fika.


Viola älskar melon...

men det sätter fart på magen också, så är det ngn som har problem med den biten så kan ni ju käka en melon.



Eddie, Wirva och Hjalmar röjde järnet i flera timmar. Jag fick förhands handla av Wirvas mamma som på lördag ska sälja kläder. Det var en bra affär kom jag på så här lite efter, eftersom för varje plagg jag köpte så fick jag ett också. Me like it a lot.


Viola som vaccinerats idag var lite hängig på eftermiddan så hon tog sig en lur med sin fina katt.


På eftermiddan tvingar jag Emilia och Eddie att stanna på middag för jag behövde frivilliga försökskaniner till min nya pasta rätt.


Sen var grabbarna så skitiga att det var en sanitär olägenhet att ha dem vid bordet obadade, så vi stoppade ner dem i badet. Emilia undrade var shampoot var så Hasse medelar att han alltid tar tvål. Vi konstaterar raskt att det funkar helt okej om man som Hasse och Hjalmar inte har ngt hår men Eddie blev fint inshampoonerad med shampoo och balsam.


Sen efter maten så tog Hasse fram gitarren för att spela en kvällstrudilutt och då kom 2 papparazzis farande.


Viola dansar järnet efter en liten Ipren dos.

No comments: