Sunday, April 19, 2009

Hugo kalas

Idag har vi varit på Hugo kalas.

Hjalmar och Emmas i kojan uppe i trädet. Hasse är fortfarande så spänstig så han kan klättra upp i den. Jag hann dock inte få med det på bild.

Lite paket öppning.

Hjalmar passar på att visa hur bra han är på att cykla.

Viola har vaknat efter en tupplur...
Och har sån tur att hon får fiska fiskedamm.
Hjalmar hatade när de blåste när han var liten men Viola skrattar istället. Hon springer efter löven.

När vi kom hem efter kalaset så lekte jag och Hjalmar att vi spelade Hasses Jägare spel på datorn. Hjalmar satt i datastolen opch jag fick sitta på en stol bredvid. Jag fick inte röra ngn ting och satt jag inte still fick jag gå och lägga mig. Men efter en stund fick jag iaf ha hörlurarna på mig(utan att sladden satt i) och sen skulle jag bli rädd när han sköt. Jag skulle säga till när jag såg Bambisar men hela tiden när "jag såg dem" så var det bara en fjäril och dem fick man inte skjuta. Sen skulle vi låta med "Lockarn" också för det är bra.
Sen kollade han på en intressant fotbolls match mellan Gäfle och Elfsborg. Hjalmar hejade på Zlatan. Jag ville säga att han inte var med men kom på att jag inte hade en aning om han faktiskt var med så jag lät han hejja på Zlaten så mkt han ville. Jag hejade på den gröna målvakten. Hjalmar informerade mig snabbt om att båda var gröna.
Jag är så glad och tacksam över att jag får vara med Hjalmar varje dag för man vill inte missa många sekunder av hans liv.

No comments: