Tuesday, March 31, 2009

Lite mer rosa skimrande kort


Vi har ju inte bara kusiner på Min sida av familjen utan även på Hasses. Och nu har vi haft turen att få låna Madde ngr dagar medans hennes mammi och pappi gör finland osäkert.


Det var ju såklart jätteroligt för Hjalmar att ha en stor kusin och leka med. Det var ju dessutom värsta tövädret så vi hade sjö på uteplatsen. Så det blev rätt mkt vattenlek.



Viola har vaknat (tro det el ej) hon sover som en galning. 4 timmar på fm och 2 på eftermiddan. Så är det med astma barn.




Sandlådan har tinat fram igen.


Fika utflykt till Staffans lekpark. Madde undrade nog om vi var riktigt kloka som klättrade upp i rutchkanan och dukade upp fika där.



och sen lite par gungning.


Det här skulle egentligen bli årets vårbild men jag vet inte hur bra jag egentligen lyckades. Jag försökte fånga årets första "hänga ut tvätten" bild.

Jag har också glädjen att meddela att Viola nu gjort sin bajsa på pottan debut. Hjalmar sa "Jag kan inte tro det är sant" haha men sen apploderade han glatt och Viola såg ut som om hon vunnit ngt väldigt viktigt och fint pris.

Ha en fantastisk vårdag kära vänner, det ska vi.














No comments: