Saturday, February 14, 2009

Hjalmar the Bowler

Vill bara avsluta dagen med lite alla hjärtans önskningar till alla er därute. Ni är alla så värdefulla på olika sätt.

Vi har inte sagt ngt speciellt om Alla hjärtans dag till Hjalmar men vi kände att vi kunde göra ngt lite extra iaf så vi åkte och spelade Bowling, helst skulle jag vilja låta bli att nämna att Hjalmar vann stort över mig, men jag är ju inte sämre än att jag kan tycka det är lite roligt också. Han var helt grym i vilket fall och fullkomligt ursöt i Bowlingskorna och det gigantiska klotet.
Efter stannade vi och åt middag på Olearys eller ja mat och mat, Hjalmar åt glas, coca cola och popcorn. Lunchen för oss blev så sen så Hasse och jag bestämde att vi bara skulle äta lite till lunch då för att vara hungriga sen. Men det är ju lite svårt att säga till ett urhungrigt barn att han ska äta lite. Så han tröck en hel stor hemmagjord biff inlindad i bacon med tomater och potatis. Så när det var dax för mat igen sen så var han inte direkt hungrig. Men innan maten hade kommit in så tog det sån tid så han hann bli lite sugen så han smakade glatt av våran mat + sin glass. Ett tips gå inte till Olearys när Timrå Hockey spelar och Olearysen är i Sundsvall.

Tyvärr har jag inga bilder för batterierna i kameran var slut och jag hann inte ladda. Men det var en syn att se när Hjalmar gjorde High five efter sina "-Sajts

1 comment:

Anonymous said...

vad mysigt ni har haft det :)
Jag kan okså intyga att gå på olearys när det är hockey inte är så skoj, man kan ju inte prata med varandra direkt :P

Fortsatt trevlig valentindag!