Wednesday, February 04, 2009

Skidutflykt

Imorse var det bara jag och Viola här för Hjalmar ville sova hos mormor och morfar. Jag tänkte också passa på att sova då när Viola sov. Men igår kväll när jag letade efter en strumpa under badkaret höll jag på att få hjärtinfarkt för jag trodde det låg en död råtta under badkaret. Men efter en stund så insåg jag att det inte var en råtta utan ngt svart oidentifierbart. Så idag har jag städat under badkaret och den upplevelsen har jag inga planer på att uppleva igen.



Idag var det onsdag och då slutar Moster och Hugo tidigt.

Så vi drog iväg på Skidutflykt.


Hugo var snabb som ett skott och Hjalmar kämpar tappert på.


Ohh Hugo upp och ner



Sen hade vi sån tur att vår Tonåring kom efter skolan och härjade med de små gossarna.
Nonnis var lite tokig och då sa Hjalmar - Ja så är det med Tonåjinjaj.
Sen tog Nonni fram en flask asaft som Moster tagit med ifall skidpojkarna skull ebli törstiga. Det såg Hjalmar och var där på en sekund för han trodde det var fikadgas. Men sen insåg han att det inte var fika så han säger - Vaa Mostej Haju inga kakoj.

No comments: