Tuesday, November 25, 2008

Storleksbyte i garderoben


Det kanske inte framgår på den här bilden, men jag kunde inte annat än skratta när jag la in vad som erbjuds i stl 74 i Violas garderob. Det är alltså lika mkt till bakom det som syns. Jag såg lite schyssta kläder på stan i dag jag vet bara inte hur jag ska formulera mig för att Hasse ska förstå att Viola absolut behöver lite till :-)




Hjalmar sågar lite på Viola som tydligen förvandlats till träd.


Dagens positiva:
Vår babysång ledare Lina, hon är helt fantastisk som babysångsledare men ännu mer som medmänniska eller vad man ska kalla det. Hon är så otroligt empatisk och fin på alla sätt. Och hon fyller en med energi.

Dagens negativa:
En ångvältsmamma på babysången som inte har ngt annat i sinnet än bara hon själv och sitt barn. Hon tog vår plats idag. Fast jag ställt fram en barnstol och Violas mat framför så sätter hon ner sitt barn i den och sig själv bedvid. Grrrrr. Hon får väl plocka fram det hon behöver SJÄLV som alla andra.

No comments: