Friday, November 07, 2008

Hjalmar mys


Jag och Hjalmar gillar utflykter och fika. Därför gör vi såna ganska många gånger i veckan.
Idag var det Hjalamrs tur att bestämma vart vi skulle gå. Han bestämde Staffans lekpark. Det tar 1 minut att gå dit.
Jag tyckte han kunde passa på att åka på sparkcykeln för snart tar vi bort den för det börjar bli isig asfalt här.


















Hjalmar ser på himlen att det kört ett flygplan. Han undrar om det är farfars flygplan.
Just hanging around
Vi klättrade upp i rutch kanshuset. Där var det väldigt trång. Hjalmar påminde mig många gånger om att jag måste ducka. Mitt ena ben fick inte plats så det fick hänga utanför.
Hjalmar bestämde också utflykts fikat. Och det vart såklart bullar och varm choklad. Och det var inte direkt mig emot.

1 comment:

Anonymous said...

ÅÅÅ vad mysigt!!! Bullar o varm choklad är aldrig fel..han har bra smak kiddot =)