Monday, August 25, 2008

Laddad för hösten...


Japp nu är vi tillbaka i verkligheten igen efter en skön sommar. Det känns faktiskt helt okej ändå. Jag ser framemot hösten. Hjalmar ska få börja simskola och sen fick vi plats på barngympa också så det blir roligt för honom att komma ut lite. Själv längtar jag tills Kristina kyrkis drar igång och jag hoppas vi får plats på babysången.
Hasse och jag ska snart bli smala också för 1 september drar vi igång en diet. Han ska tävla med hemvärnskillarna och jag har lovat att han ska vinna.






















Annars är allt som vanligt här förutom att Viola blivit stortjej och käkar potatis. Hjalmar tycker det är spännande att mata henne med plattat på potatis. Han ville smaka en gång och då sa han - Mamma får man säga att det här är äckligt. Hahaha Jag rör ut potatisen med massor av bröstmjölk så det var ingen direkt hit för honom som annars gillar potatis.



Fast jag gjorde mitt bästa för att köra den radiostyrda båten hade jag inte en suck att komma upp i Hjalmars kapacitet. Inte heller familjens nya flygplan som jag kraschade i ett träd.

1 comment:

Anonymous said...

äntligen var det något nytt här :D ja nu får ni komma tillbaka från semestern och börja blogga lite oftare :) kram kram