Thursday, June 15, 2006

Premiär bad


Ja här i Sundsvall har det varit varma dagar den här veckan. Vi har badat och badat. Hjallis är helt galen i vattnet och han går nu, inte bara i vattnet. Så han går och jag springer efter. Jag pratade med en annann småbarnsmamma och vi konstaterade att vi iallafall aldrig varit så jämt bruna. Nu kan jag ju inte påstå att jag blivit speciellt brun än men innan sommarn är slut förhoppningsvis.



Hjalmar fick ju superbra badkläder av Angelica i födelsedagspresent och det är tröjan och shortsen som syns på bilderna. De har vi använt varje dag vi badat för att inte Hjallis ska bli bränd. Det har funkat bra hittils för han sover ju bort ca 2 timmar mitt över dan också. Han är så underbar nu så jag bara njuter av att titta på han, han charmar alla på filtarna runt om och det kommer fram folk hel tiden och säger att han är söt. Idag då vi stog vid pool kanten och kollade på då Hugo höll andan (i 15 sekunder) så kom det fram ett barn och sa -Är han ditt barn?? Ja sa jag. Jaha han är väldigt söt sa hon. hihi då blir jag så glad, för jag tycker han är sötast och finast i världen.

Vi har haft en kanon vecka med Fanny Hampus och Hugo. Hjalmar är helt galen i dom. Han tjuter av skratt då de busar.

Nu sk ajag servera fotbollshuliganarna lite glass. Ha det gott allihop.

1 comment:

Anonymous said...

Men snyggast i stan med dessa badklader da eller vad!!! :D hehe.. Ja han ar ju sotast i varlden hehe sen kan ju ni bojra forbereda er pa att nar jag komemr hem sa komme rjag rova bort han fran er ett tag :p haha sa packa vaskan for snart ar jag hemma..o da ar han minn for ett tag :p hehe Hoppas ni har det bra! Stugan vare i helgen ja..Ha en bra helg och GLA MIDSOMMAR!!! KRAM Angelica